Om K-parts voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken).
Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan K-parts makkelijker en persoonlijker te maken.
Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten K-parts volgen en verzamelen.
Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan.
Lees er meer over in ons cookiebeleid.
tot gratis levering
Yes, je bestelling komt in aanmerking voor gratis verzending
Op de meeste artikelen zit een bepaalde garantie. Dit verschilt per product en per leverancier. Op sommige producten zit geen garantie, zoals bijvoorbeeld de meeste producten om je scooter op te voeren of foutief gemonteerde producten. Mocht je een artikel ontvangen hebben dat bij aankomst al beschadigd/kapot is, zit hier uiteraard altijd garantie op. Deze kan je dan aanmelden op onze retourpagina en kiezen voor 'product is beschadigd'. Monteer nooit zomaar iets als je het idee hebt dat er iets niet goed is aan het product. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
LET OP: Controleer je bestelling en meld beschadigingen direct aan op onze retourpagina. Na montage kunnen beschadigde producten niet geruild of geretourneerd worden.
Dit verschil per artikel en per leverancier. Monteer nooit zomaar iets als je het idee hebt dat er iets niet goed is aan het product. Heb je een beschadigd of afwijkend artikel ontvangen, meld dit dan aan op onze retourpagina. Na de aanmelding zal dit worden beoordeelt door onze technische dienst en die zullen contact met je opnemen. Kan je het niet meer aanmelden, omdat het langer dan 14 dagen geleden is? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als er iets kapot is gegaan buiten je schuld om is het handig dat je eerst contact opneemt met onze klantenservice. Er zal dan beoordeeld worden of we het product kunnen innemen voor reparatie. Als dit het geval is ontvang je een link voor een garantie aanvraag. De technische dienst zal aan de hand van de aanvraag bekijken of het gerepareerd kan worden. Mocht dit zo zijn zullen ze een gratis zending accepteren, zodat je het gratis aan ons kan versturen. Na reparatie zal het gerepareerde product weer naar je opgestuurd worden.
Dit ligt aan het product wat kapot is en wat er gerepareerd moet worden. In principe doen wij alleen reparatie als er iets kapot is gegaan buiten je schuld om en wat binnen de garantietermijn valt. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voordat je iets naar ons toestuurt om te repareren. Zij kunnen dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Dit zal afhangen van het product, het type reparatie en hoe druk het is bij onze technische dienst. Uiteraard proberen we je reparatie zo snel mogelijk in behandeling te nemen. We zullen je zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van de status van je reparatie.