Om K-parts voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken).
Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan K-parts makkelijker en persoonlijker te maken.
Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten K-parts volgen en verzamelen.
Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan.
Lees er meer over in ons cookiebeleid.
tot gratis levering
Yes, je bestelling komt in aanmerking voor gratis verzending
We snappen heel goed dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Heb je een technische vraag over bepaalde onderdelen of weet je niet welke onderdelen je nodig hebt? Dan is het het makkelijkst om het contactformulier in te vullen met je vragen gericht aan onze technische dienst. Probeer altijd direct zo veel mogelijk informatie te vermelden, zoals voor welke scooter, bouwjaar, 2- of 4 takt etcetera. We streven er naar om dit binnen 2 werkdagen voor je uit te zoeken.
Fijn dat je de juiste artikelen hebt gevonden. In een paar stappen kan je jouw bestelling plaatsen. Wij zorgen dan dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd!
Stap 1:
Plaats je gevonden artikel(en) in je winkelwagen.
Stap 2:
Ga naar je winkelwagen. Heb je een kortingscode, dan kan je die hier invullen. Klik hierna op afrekenen.
Stap 3:
Nu kan je jouw gegevens invoeren. Wanneer je ingelogd bent in je account zijn de gegevens al voor je ingevult. Wel zo makkelijk!
Controleer altijd of je gegevens kloppen en compleet zijn ingevuld. Controleer ook altijd je ingevulde e-mail adres op spelfouten. Hier sturen we namelijk de orderbevestiging naartoe.
Kies op deze pagina ook meteen de gewenste verzendmethode.
Stap 4:
Kies nu je gewenste betaalmethode en reken je bestelling af. Controleer altijd of je een orderbevestiging hebt gekregen en of het geld van je rekening is afgeschreven (behalve bij Klarna).
Na deze stappen gaan we metéén voor je aan de slag. Omdat we je bestelling direct gaan inpakken en versturen zodat jij je bestelling op tijd ontvangt, kan deze na het plaatsen niet meer gewijzigd worden.
Als je geen orderbevestiging hebt gekregen kan dit meerdere oorzaken hebben. Het kan zijn dat de betaling niet goed is gegaan. Hiervoor kan je je bankafschrift controleren. Het kan ook zijn dat je tijdens het bestellen per ongeluk een verkeerd e-mail adres hebt ingevoerd. Controleer tijdens het plaatsen van je bestelling daarom ook altijd je e-mailadres op spelfouten. Als de betaling wel goed is gegaan kan je het best contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Na het plaatsen van je bestelling gaan we metéén voor je aan de slag. Omdat we je bestelling direct gaan inpakken en versturen zodat jij je bestelling op tijd ontvangt, kan deze na het plaatsen niet meer gewijzigd worden.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Lees daarom ook altijd goed de productomschrijving of het artikel wel passend is op jou voertuig.
Mocht je iets verkeerd besteld hebben, dan kan je het product via onze retourpagina aanmelden en terugsturen.
Na het plaatsen van een bestelling gaan we direct voor je aan de slag. Je bestelling kan dan na het plaatsen ook niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Je kan je bestelling na ontvangst retour sturen via onze retourprocedure.
Als je nog geen track & trace code hebt ontvangen kan het zijn dat jouw bestelling nog niet is aangemeld bij de pakketdienst. Heb je aan het einde van de dag nog steeds geen track & trace code ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dan kijken wat er aan de hand is en eventueel alsnog de track & trace code opsturen.
Het kan ook zijn dat je een verkeerd e-mail adres hebt ingevoerd. Controleer bij het plaatsen van je bestelling daarom ook altijd of het juiste e-mail adres is ingevoerd, en of er geen spelfouten in zitten.
Helaas is het niet mogelijk een bestelling af te halen.
Als je een incomplete bestelling heb ontvangen is dat natuurlijk erg vervelend. Soms kan het voorkomen dat één van je bestelde artikelen niet meer op voorraad is. In dat geval zullen we een pakbon aan je bestelling toevoegen waarop staat dat het product wordt nageleverd. Dit duurt in de meeste gevallen maximaal een week. Mis je een artikel en zit er géén pakbon bij je bestelling, neem dan direct contact op met de klantenservice zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen uitzoeken en oplossen.
Als je bij ons een order plaatst wordt automatisch de orderbevestiging verstuurd naar het e-mailadres wat je hebt ingevuld. Controleer daarom altijd tijdens het bestellen dat je het juiste e-mail adres invoert. Let daarbij ook goed op spelfouten.
De orderbevestiging en btw factuur kan je ook altijd weer terugvinden in je accountoverzicht. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact op met onze klantenservice.