Cookies

Om K-parts voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken).

Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan K-parts makkelijker en persoonlijker te maken.

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten K-parts volgen en verzamelen.

Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan.

Lees er meer over in ons cookiebeleid.

chevron-down
Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers op websites te volgen. De bedoeling is om advertenties te tonen die relevant en boeiend zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
chevron-down
Geeft toestemming voor het verzenden van gebruikersgegevens met betrekking tot advertenties naar Google.
chevron-down
Geeft toestemming voor gepersonaliseerde advertenties.
chevron-down
Voorkeurscookies stellen een website in staat om informatie te onthouden die de manier waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, verandert, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Als webshopmanager bij K-Parts ben je verantwoordelijk voor de webshops van K-Parts in Nederland en Duitsland (+nieuwe landen binnenkort). Met jouw kennis en inzichten zorg je er voor dat elke bezoeker van onze webshops een ultieme klantervaring heeft. Door de juiste presentaties van producten en categorieën, de juiste content en door een ‘seamless flow’ van onze bezoeker door onze webshop naar de uiteindelijke check-out. En door deze ultieme klantbeleving weet je van deze bezoeker een loyale bezoeker te maken die graag bij K-Parts shopt en terugkeert. Dit betekent onder andere: 

  • Websitebeheer, doorontwikkeling en optimalisatie
  • CRO roadmap opstellen en uitkomsten implementeren
  • Verbeteren van gebruikerservaring en interface (UX/UI)
  • Juiste presentatie van de producten en categorieën op een gebruiksvriendelijke manier door bijv. gebruik Tweakwise als tooling
  • Up- en cross-sell strategieën bedenken en opzetten
  • Monitoren van productaanbod en voorraad i.s.m. de productspecialist
  • Contentbeheer en ontwikkeling voor de site i.s.m. de contentmarketeer
  • Rapporteren op gebruikelijke hoofd KPI's van e-commerce zoals sessies, cvr, orders, aov en omzet 

Naast samenwerken met de productspecialist en de contentmarketeer werk je ook nauw samen met andere specialisten in ons Performance Team waaronder een online marketeer, e-mailmarketeer en een marketplace specialist werkzaam zijn. Jullie houden elkaar scherp, ieder vanuit zijn of haar eigen expertise. Je rapporteert aan de e-commerce manager. Hierdoor is geen dag hetzelfde in deze rol waarin je veel vrijheid krijgt om zelfstandig te werken maar tegelijk ook met de juiste begeleiding door kunt groeien als specialist.   

Wat vragen we van jou? 

  • Je hebt minimaal HBO denk- en werkniveau;
  • Basisbegrip van webdesign en -ontwikkeling, evenals bekendheid met HTML, CSS en andere relevante technologieën voor het beheren en aanpassen van een e-commerce website;
  • Je bent bekend met CMS systemen zoals Magento of andere webshopsystemen;
  • Je hebt kennis van online tooling zoals Google Analytics en/of Tweakwise;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
  • Plannen en gestructureerd werken is voor jou geen probleem.

Wat hebben wij jou te bieden?  

  • Een uitdagende functie tussen de 32 uur en 40 uur;
  • Je komt te werken in een jong en gedreven team;
  • 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime dienstverband), kerstpakket en personeelskorting;
  • Pensioenopbouw, vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
  • Vrijdagmiddagborrel en regelmatig leuke personeelsuitjes.

Over K-Parts

Bij K-Parts zit ongekend veel kennis en expertise. We zijn er trots op dat we dit ook op een toegankelijke manier kunnen delen met onze klanten in onze webshop, zodat de beste keuze altijd snel gemaakt is. K-Parts is in korte tijd hard gegroeid en opgeklommen tot marktleider in particuliere scooter-, brommer- en fietsonderdelen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Harderwijk. Met ons moderne, nieuwe magazijn, dat een nationale voorloper is op het gebied van e-fulfilment, efficiënte duurzame verpakkingen en automatisering, zijn we volledig klaar voor weer een volgende stap. We hebben ambitieuze (online) groeiplannen die veel verder gaan dan alleen de Nederlandse markt. Daarbij willen we onze focus op klantgerichtheid, met het breedste assortiment aan. 

Direct solliciteren

Persoonlijke informatie

Curriculum vitae

Motivatiebrief