Cookies

Om K-parts voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken).

Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan K-parts makkelijker en persoonlijker te maken.

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten K-parts volgen en verzamelen.

Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan.

Lees er meer over in ons cookiebeleid.

chevron-down
Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers op websites te volgen. De bedoeling is om advertenties te tonen die relevant en boeiend zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
chevron-down
Geeft toestemming voor het verzenden van gebruikersgegevens met betrekking tot advertenties naar Google.
chevron-down
Geeft toestemming voor gepersonaliseerde advertenties.
chevron-down
Voorkeurscookies stellen een website in staat om informatie te onthouden die de manier waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, verandert, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

De webshop van K-parts, Nederlandse marktleider in particulieren scooter-, brommer- en fietsonderdelen, groeit hard. Dat betekent dat we aan het stuur van onze online kanalen wel wat extra grip van jou kunnen gebruiken. We hebben ambitieuze groeiplannen en achter de schermen zijn we met ons gloednieuwe, state-of-the-art magazijn helemaal klaar voor jouw komst.

Over K-Parts

Bij K-Parts zit ongekend veel kennis en expertise. We zijn er trots op dat we dit ook op een toegankelijke manier kunnen delen met onze klanten in onze webshop, zodat de beste keuze altijd snel gemaakt is. K-parts is in korte tijd hard gegroeid en opgeklommen tot marktleider in particuliere scooter, brommer- en fietsonderdelen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Harderwijk. Met ons moderne, nieuwe magazijn, dat een nationale voorloper is op het gebied van e-fulfilment, efficiënte duurzame verpakkingen en automatisering, zijn we volledig klaar voor weer een volgende stap. We hebben ambitieuze (online) groeiplannen die veel verder gaan dan alleen de Nederlandse markt. Daarbij willen we onze focus op klantgerichtheid, met het breedste assortiment aan accessoires en onderdelen altijd op voorraad en een snelle en betrouwbare levering, natuurlijk behouden. Om onze plannen verder vorm te geven zijn we continu op zoek naar nieuwe collega's; van medewerkers in ons magazijn tot online specialisten. In een informele sfeer, waar samenwerken centraal staat, bouwen we met ongeveer 45 mensen dagelijks aan een verdere versteviging en de groei van K-parts in de Europese markt. Bouw jij met ons mee?

Wat ga je doen als Senior Customer Service Medewerker?

Als Senior Customer Service Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het optimaliseren van klantenserviceprocessen en het implementeren van efficiëntere workflows en procedures. Jouw doel is om de algehele servicebeleving van onze klanten continu te verbeteren.

Je taken omvatten onder andere:

  • Optimaliseren van processen: Je analyseert huidige werkwijzen en implementeert verbeteringen om de klanttevredenheid en efficiëntie te verhogen.
  • Beheren van de retourenafdeling: Onder jouw verantwoordelijkheid valt ook de retourenafdeling, waar je zorgt voor een soepele afhandeling van terugzendingen en klachten.
  • Klantencontact: Naast procesverbetering heb je direct contact met klanten via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat).
  • Escalaties oplossen: Bij complexe klantvragen en problemen ben jij het eerste aanspreekpunt om tot een oplossing te komen.
  • Ondersteunen en coachen: Je fungeert als coach voor jouw collega’s, ondersteunt hen bij hun dagelijkse werkzaamheden en helpt hen om hun klantgerichte vaardigheden verder te ontwikkelen.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt minimaal MBO+ denk- en werkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring met werken in een E-commerce omgeving is een pré;
  • Je toont initiatief en je bent oplossingsgericht;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands en het Engels, een derde taal is een pré.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een uitdagende functie tussen de 24 uur en 32 uur;
  • Je komt te werken in een jong en gedreven team;
  • 24 dagen (o.b.v. fulltime dienstverband), personeelskorting en nog veel leuke andere extra’s;
  • Pensioenopbouw, vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
  • Vrijdagmiddagborrel en regelmatig leuke personeelsuitjes.

Direct solliciteren

Persoonlijke informatie

Curriculum vitae

Motivatiebrief