De webshop van K-parts, Nederlandse marktleider in particulieren scooter-, brommer- en fietsonderdelen, groeit hard. Dat betekent dat we aan het stuur van onze online kanalen wel wat extra grip van jou kunnen gebruiken. We hebben ambitieuze groeiplannen en achter de schermen zijn we met ons gloednieuwe, state-of-the-art magazijn helemaal klaar voor jouw komst. Over K-Parts Bij K-Parts zit ongekend veel kennis en expertise. We zijn er trots op dat we dit ook op een toegankelijke manier kunnen delen met onze klanten in onze webshop, zodat de beste keuze altijd snel gemaakt is. K-parts is in korte tijd hard gegroeid en opgeklommen tot marktleider in particuliere scooter, brommer- en fietsonderdelen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Harderwijk. Met ons moderne, nieuwe magazijn, dat een nationale voorloper is op het gebied van e-fulfilment, efficiënte duurzame verpakkingen en automatisering, zijn we volledig klaar voor weer een volgende stap. We hebben ambitieuze (online) groeiplannen die veel verder gaan dan alleen de Nederlandse markt. Daarbij willen we onze focus op klantgerichtheid, met het breedste assortiment aan accessoires en onderdelen altijd op voorraad en een snelle en betrouwbare levering, natuurlijk behouden. Om onze plannen verder vorm te geven zijn we continu op zoek naar nieuwe collega's; van medewerkers in ons magazijn tot online specialisten. In een informele sfeer, waar samenwerken centraal staat, bouwen we met ongeveer 45 mensen dagelijks aan een verdere versteviging en de groei van K-parts in de Europese markt. Bouw jij met ons mee? Wat ga je doen als Senior Customer Service Medewerker? Als Senior Customer Service Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het optimaliseren van klantenserviceprocessen en het implementeren van efficiëntere workflows en procedures. Jouw doel is om de algehele servicebeleving van onze klanten continu te verbeteren. Je taken omvatten onder andere: Wat vragen we van jou? Wat hebben we jou te bieden?