De webshop van K-parts, Nederlands marktleider in particuliere scooter-, brommer- en fietsonderdelen, groeit hard. Hiermee neemt ook de bekendheid van het merk K-Parts in Nederland verder toe. Daarom ontzettend belangrijk dat jij ons helpt het merkverhaal van K-Part op consistentie wijze door te vertalen naar alle kanalen en in alle middelen. We hebben ambitieuze groeiplannen en achter de schermen zijn we met ons gloednieuwe, state-of-the-art magazijn helemaal klaar voor jouw komst. Zie jij een uitdaging om mee te bouwen aan een mooi sterk en onderscheidend merk? Solliciteer dan snel. Over K-Parts Bij K-Parts zit ongekend veel kennis en expertise. We zijn er trots op dat we dit ook op een toegankelijke manier kunnen delen met onze klanten in onze webshop, zodat de beste keuze altijd snel gemaakt is. K-Parts is in korte tijd hard gegroeid en opgeklommen tot marktleider in particuliere scooter-, brommer- en fietsonderdelen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Harderwijk. Met ons moderne, nieuwe magazijn, dat een nationale voorloper is op het gebied van e-fulfilment, efficiënte, duurzame verpakkingen en automatisering, zijn we volledig klaar voor weer een volgende stap. We hebben ambitieuze (online) groeiplannen die veel verder gaan dan alleen de Nederlandse markt. Daarbij willen we onze focus op klantgerichtheid, met het breedste assortiment aan accessoires en onderdelen altijd op voorraad en een snelle en betrouwbare levering, natuurlijk behouden. Om onze plannen verder vorm te geven, zijn we continu op zoek naar nieuwe collega's; van medewerkers in ons magazijn tot online specialisten. In een informele sfeer, waar samenwerken centraal staat, bouwen we met ongeveer 45 mensen dagelijks aan een verdere versteviging en de groei van K-Parts in de Europese markt. Bouw jij met ons mee? Wat ga je doen als Marketing Coördinator? Als marketing coördinator bij K-Parts ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren en ondersteunen van diverse marketinginitiatieven. Je vertelt het 'merkverhaal’ van K-Parts via merkcampagnes en door jouw ontwikkelde content op een consistente wijze via diverse (online) kanalen zoals bijvoorbeeld onze social media en of website. Verder ben je verantwoordelijk voor onder andere: Doordat je op de hoogte bent van de laatste consumententrends ben je in staat om voor de klanten van K-Parts een goede merkbeleving te creëren. In deze veelzijdige en uitdagende rol heb je de kans om een significante bijdrage te leveren aan de groei en het succes van ons merk. We zijn op zoek naar iemand met passie, creativiteit en een strategische mindset om ons team te versterken.
Wat vragen we van jou?
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een uitdagende functie tussen de 32 en 40 uur;
- Je komt te werken in een jong en gedreven team;
- 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime dienstverband), kerstpakket en personeelskorting;
- Pensioenopbouw, vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
- Vrijdagmiddagborrel en regelmatig leuke personeelsuitjes.
Ben je enthousiast geworden over K-Parts en deze functie? Overtuig ons dat jij onze nieuwe collega moet worden en stuur je motivatie en CV naar werken@k-parts.nl