K-Parts is een dynamische webshop in de tweewielerbranche, bij ons kun je terecht voor al je scooter, motor, bromfiets en fietsonderdelen. De afgelopen jaren is K-Parts erg gegroeid met als resultaat: “Marktleider op de Nederlandse markt” voor de particuliere scooter-, en bromfietsonderdelen. Daar zijn wij enorm trots op en natuurlijk willen wij nog harder vooruit en meer doelen behalen. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s die samen met ons deze uitdaging (en) aan willen gaan! K-Parts is gevestigd in Harderwijk en er werken ongeveer 45 medewerkers die zich voor de volle 100% inzetten. Hard werken en samenwerken is kenmerkend voor ons want we doen het hier samen met elkaar, een (h) echt team. Wat ga je doen? Als ervaren klantenservicemedewerker ben jij dé contactpersoon van de klant! Met al hun vragen en problemen (omtrent levertijden, onderdelen en accessoires) komen ze bij jou terecht. De klanten kunnen ons bereiken per telefoon en mail. Jij zal het aanspreekpunt zijn voor onze klanten die contact opnemen per mail, deze zullen binnenkomen in ons klantenservice systeem, Robin HQ. Je bent iemand die snel kan schakelen, goed overzicht kan behouden en secuur kan werken. Wat vragen wij van jou? Je vindt het leuk om mensen te helpen en advies te geven, zodat ze weer verder kunnen. Je kan makkelijk schakelen tussen verschillende kanalen en laat jezelf niet gek maken. Wij willen de klantbeleving naar een hoger plan trekken, het helpt daarbij als jij: Wat hebben wij jou te bieden? Ben je enthousiast geworden over K-Parts en deze functie? Overtuig ons dat jij onze nieuwe collega moet worden en stuur je motivatie en CV naar werken@k-parts.nl
- Een uitdagende functie tussen de 32 en 40 uur;
- Je komt te werken in een jong en gedreven team;
- 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime dienstverband), kerstpakket en personeelskorting;
- Pensioenopbouw, vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
- Vrijdagmiddagborrel en regelmatig leuke personeelsuitjes.